Laatste Blog artikelen

Linda abonnement opzeggen

Eenvoudig je Linda abonnement stopzetten

Wie kent het maandblad Linda niet? Het is een populair blad in Nederland. Toch kan het zijn dat je, je abonnement wil opzeggen. Dat kan uiteraard. Wij hebben alvast voor je gekeken hoe je, je Linda abonnement opzeggen kan. Hou er even rekening mee dat je binnen de eerste abonnementstermijn (vaak 12 maanden) pas kan opzeggen tegen het einde van deze periode. Na deze periode zal het abonnement automatisch worden verlengd en worden omgezet in een abonnement voor een onbepaalde periode. Voordeel is dan wel, dat je het abonnement per maand kunt stoppen. Hou dan rekening met een opzegtermijn van 1 maand.

Direct opzeggen? Maak dan hier onder je opzegbrief voor Linda magazine! Wij hebben de organisatie in Stap 1 alvast voor je ingevuld. Je kunt dus direct de opzegbrief samenstellen bij Stap 2. Succes met opzeggen!

Hoe abonnement Linda beëindigen?

Eenvoudig je abonnement beëindigen? Dat kan! Bij de Linda hebben ze er zelfs een eigen pagina voor gemaakt, om het jou makkelijker te maken. Wil je die pagina niet bezoeken? Kijk dan hier onder hoe je, je Linda abonnement opzeggen kan.

telefoon logoTelefonisch opzeggen via nummer 088 – 550 01 33 
Bereikbaar van 09.00 – 21.00

Opzeggen van je abonnement per opzegbrief via onderstaande adres:

Sanoma Media Netherlands B.V.
Opzeggen Linda
Postbus 75 
2400 AB Alphen aan den Rijn

Heb je verder nog vragen over de Linda en het abonnement dan kun je de Klantenservice van de Linda ook op onderstaande mogelijkheden bereiken:

facebook logoDe Linda Facebook pagina
logo twitterHet Linda Twitter account 

Toch liever naar de opzegpagina van de Linda zelf, om je abonnement te stoppen? Dat kan natuurlijk via deze link kom je op de opzegpagina uit van de Linda.

Tip!

Heb je opgezegd tijdens een reeds betaalde periode? Hou er dan rekening mee dat je mogelijk teveel betaalt hebt. Dan krijg je dus een deel van je abonnementsgeld terug. Hou hier even rekening mee als je, je abonnement hebt beëindigd. Controleer je rekening altijd even of het te veel betaalde abonnementsgeld terug wordt gestort, je hebt er namelijk recht op! Denk er aan dat dit niet direct de volgende dag na je opzegging is geregeld. Geef het een aantal dagen en controleer je bankrekening dan.

Wij horen graag jouw ervaring!

Heb je ervaring met het opzeggen van het Linda abonnement? Dan horen wij graag jouw ervaring hier over. Wij krijgen namelijk nogal eens berichten dat het opzeggen van de Linda moeizaam verloopt. Als jij jouw ervaring wil delen kan dat eenvoudig met onze Facebook Comments onder aan. Zo kun jij anderen wellicht voorzien van tips om eenvoudig het abonnement op te zeggen.

10 gedachten over “Linda abonnement opzeggen”

    • Het opzeggen van je Linda! abonnement is geen gemakkelijke klus. Dat hebben wij al meerdere keren aangegeven bij Sanoma. Het opzeggen van abonnementen zou zeker eenvoudiger moeten kunnen. Dat is ook waar wij voor staan. Goed dat je de opzegdienst gebruikt hebt. Daarmee is de opzegging in de meeste gevallen direct geregeld! Wel jammer dat het op die manier moet als je het ons vraagt. Ook jouw berichtje nemen we mee in onze communicatie met Sanoma!

      Beantwoorden
  1. En hier nog eentje die het maar niet lukt om mijn abonnement bij Linda op te zeggen. Gebeld op 28/10/19, 22/11/19, 15/01/20 en vandaag zou ik teruggebeld worden maar ook niet. Onmogelijk om je abonnement op te zeggen. Dat is toch te gek voor woorden!!!! Inderdaad voer voor Kassa en/of Radar!!!

    Beantwoorden
    • Dank voor je reactie, die nemen wij ook mee in onze reactie naar de Linda en Sanoma. Erg vervelend dat ook jij hier tegen aan bent gelopen, maar zoals je zelf al zegt het is te gek voor woorden!

      Beantwoorden
  2. Ook ik wil de Linda opzeggen, maar kom.er niet door bij de klantenservice. Zou terug gebeld worden, maar ook dat is niet gebeurd. Heel lastig om je abonnement op te zeggen. Geen service!! Jammer!

    Beantwoorden
    • Jammer dat ook jij een slechte ervaring hebt met het opzeggen van je Linda abonnement. Kijk ook even in de reacties op deze pagina, wellicht vind je er nog een tip. Deel ook vooral onze pagina op sociale media. Zodra wij voldoende klachten hebben verzameld zullen wij contact opnemen met Linda namens onze bezoekers. Zij kunnen nog een boel verbeteren. Dat was ook deze week nog in het nieuws in een bericht van de Consumentenbond – online opzeggen vaak moeilijk gemaakt.

      Beantwoorden
  3. Ik wil linda opzeggen maar dat wordt onmogelijk gemaakt. telefonisch niet te bereiken. schandalig. reden om nooit meer een abonnement te nemen of cadeau te geven. mooi item voor radar of kassa. Ook de pagina om op te zeggen werkt niet.

    Beantwoorden
    • Dank voor je reactie, erg vervelend te lezen dat het opzeggen van de Linda niet lukt. Wij hebben hier inderdaad al meerdere klachten over gehad. De ervaring leert dat bellen het beste lijkt te werken. De tip die wij hier nog wel bij hebben; laat de medewerker de opzegging bevestigen via je mailadres. Er zijn ook mensen die namelijk er achter komen dat de opzegging niet verwerkt is en dus nog aan het abonnement vastzitten.
      Je kunt nog proberen via de Sanome klantenservice het abonnement op te zeggen. Hun contact gegevens vind je via deze link. Ook hier weer de beëindiging laten bevestigen via e-mail.
      Wij verzamelen deze klachten en zullen op termijn deze klachten gebundeld aanleveren aan de Linda, Sanoma of inderdaad via Radar of Kassa aan de kaak stellen. Dank dat je in ieder geval de moeite hebt genomen te reageren!

      Beantwoorden

Plaats een reactie