Laatste Blog artikelen

Lebara opzeggen

Lebara abonnement opzeggen

Eenvoudig je abonnement bij Lebara stopzetten? Dat kan! Wij vertellen je graag hoe je snel je abonnement stopt. Wist je trouwens dat Lebara geen eigen netwerk heeft, maar gebruik maakt van het KPN netwerk in Nederland? De dekking zou dus geen reden moeten zijn om op te zeggen. Het netwerk van KPN heeft 1 van de beste dekkingen binnen Nederland. Wat je reden ook is, wij vinden dat je altijd makkelijk moet kunnen opzeggen.

Lebara contact mogelijkheden

Lebara biedt in Nederland zowel pre-paid kaarten als sim-only abonnementen aan. Eenvoudig inzicht in al je gegevens vind je binnen je Mijn Lebara omgeving. Deze kun je eenvoudig bereiken via deze link. Hier kun je ook eenvoudig je abonnement stopzetten. Wil je liever op een andere manier contact opnemen met Lebara. Dat kan ook. Hier onder zie je de contact mogelijkheden van Lebara. Zo kun jij eenvoudig contact opnemen op de manier zoals jij dat wenst. Makkelijk toch?

  • Telefonisch is Lebara bereikbaar via: (+31) 0619001200
  • Lebera is ook bereikbaar via Facebook – klik hier voor de pagina
  • Ook op Twitter is Lebara ook actief – hier vind je hun pagina
  • Via de Lebara contact pagina op de website vind je ook alle contact mogelijkheden overzichtelijk weergegeven.

Lebara opzegbrief maken

Direct opzeggen zonder moeite? Dat kan natuurlijk ook! Wij bieden jou de mogelijkheid om direct zonder printer of postzegels een opzegbrief te maken en te versturen naar Lebara. Het formulier hier onder kun je gebruiken om snel een opzegbrief te maken. Begin bij Stap 2, Stap 1 hebben wij al voor je ingevuld, net zo makkelijk!

13 gedachten over “Lebara opzeggen”

  1. ik heb hier 13 nog wat voor betaald bij 123 opzeggen en jullie halen nog steeds geld van mijn rekening .het telefoon abonnement is al in september op gezegd groet j hendriks

    Beantwoorden
    • Hallo J. Hendriks, wat vervelend te lezen dat er nog steeds geld van je rekening wordt afgeschreven. Wij schrijven geen geld af van rekeningen, nooit. Mogelijk heb je een abonnement afgesloten bij 123 opzeggen, wat ons sterk lijkt. Onze tip; kijk nog eens goed welk rekeningnummer geld incasseert en bel die organisatie. Je kunt ook altijd afschrijvingen van je rekening laten terugboeken. Wellicht helpt dat?

      Beantwoorden
  2. Beste,

    Nogmaals vind ik dit erg irritant.

    Ik heb al 4 a 5 maanden geleden een opzegbrief gestuurd en jullie blijven me stalken met facturen.

    Ik heb via het internet begrepen op diverse forums dat jullie dit vaker doen. 

    Ik verzoek u mij abonnement op te zeggen zoals vermeld in de brief die ik al 4 maanden geleden heb gestuurd.

    Met vriendelijke groet 

    C. Belhaj 

    Beantwoorden
    • Beste C. Belhaj, vervelend te lezen dat Lebara uw opzegging nog niet verwerkt heeft. Ons advies is om even contact op te nemen met de servicedesk van Lebara. U kunt de servicedesk bereiken via telefoonnummer: 06-19001200 of via 1200 als uw abonnement nog geldig is. Zij kunnen u verder helpen met uw opzegging. Heeft u, uw opzegbrief indertijd verzonden als aangetekende brief? Dan heeft u bewijs dat uw opzegging is aangekomen bij Lebara. Het is handig deze bij de hand te hebben als u belt met de servicedesk. Wij hopen u op deze manier op een juiste manier geïnformeerd te hebben en wensen u succes met de afwikkeling van uw abonnement bij Lebara.

      Beantwoorden

Plaats een reactie