SportCity

SportCity abonnement opzeggen

Eenvoudig je SportCity abonnement opzeggen? Dat kan, wij vertellen je graag hoe. Sterker nog je kunt direct via deze pagina je SportCity abonnement opzeggen. Hoe vind je dat? Hoef je dus niet verder meer te zoeken. Let er even op dat je abonnement op te zeggen is als je contract termijn afgelopen is. Dat kan bijvoorbeeld 1 maand, 1 jaar, maar ook 2 jaar zijn. Na deze initiƫle periode kun je per maand eenvoudig je SportCity abonnement stopzetten. SportCity heeft verschillende vestigingen in Nederland. Zoek je de gegevens van de vestiging bij jou in de buurt? Dan kun je via deze link alle locaties van SportCity vinden.

SportCity opzegbrief

Direct een opzegbrief maken om je abonnement bij SportCity stop te zetten? Daar gaan wij jou bij helpen. Hier onder vind je een formulier wat je kunt gebruiken. Stap-1 van dit formulier hebben wij al voor je ingevuld, jij kunt dus direct beginnen bij stap-2. Vul het opzegformulier helemaal in en verstuur het direct online. Zo hoef je dus niet eerst te printen of een envelop te zoeken of een postzegel te plakken. Helemaal digitaal kun je, je abonnement stoppen. Handig toch?

Contact mogelijkheden SportCity

Heb je een vraag aan SportCity over bijvoorbeeld je abonnement of je contract termijn? Dan kun je altijd even contact opnemen met SportCity. Wij hebben de mogelijkheden om in contact te komen alvast voor jou op een rijtje gezet. Zo kun je snel contact opnemen. Hier onder zie je de verschillende mogelijkheden.

E-mailadres SportCityHet e-mailadres van SportCity is: ledenadministratie@sportcity.nl
FacebookFacebook pagina van SportCity – klik hier
TwitterTwitter kanaal van SportCity – klik hier
InstagramInstagram account SportCity – klik hier

SportCity ervaringen, deel ze met ons!

Heb jij ervaring met de diensten van SportCity? Dan horen wij dat graag. Hoe heb je het sporten bij SportCity ervaren? Wat waren de pluspunten en wat de minpunten? Het helpt onze bezoekers om een beeld te vormen over de faciliteiten van SportCity. Ook zijn wij natuurlijk erg benieuwd hoe het opzeggen is gegaan. Heb jij nog tips voor onze bezoekers om snel en goed op te zeggen bij SportCity? Laat je reactie hier onder achter!

6 gedachten over “SportCity”

  1. rar sportcity manager is niet normaal zonder reden mijn abonnement opzeggen om dat hij vin niet leuk al ik vraagen heb over mijn betaling en abonnement, het is zijn werk om mij antwoord te geven and onderzoek doen over mij geld en betaling, maar hij vind better abonnement opzeggen

  2. Geachte mevrouw /heer
    Mijn ervaring met sportcity is niet erg best tot op heden probeer al meer als 2weken contact te krijgen op een simpele vraag .
    En dat is er zijn tot op heden 5 termijnen van 39,99 afgeschreven v/a 16-12-12 — 12-01-21 en de daar tussen liggende periodes t/m 07-04-21-t/m04-05-21 .
    nu is mijn vraag heb me op 31-01-2020 ingeschreven met eenproef periode van 8 weken dus tot 26-03-2020??? ik wil nu weten wanneer het echte Abonnement in gaat en hoedie 5 maanden worden verrekend grrag een goede oplossing

    MET VRIENDELIJK GROET KEES

    • Hallo Kees, wat een vervelende situatie. Helaas zien wij meer klachten over SportCity. Goed dat je dit via ons laat weten, echter kunnen wij hierin niets voor jou betekenen. Ons advies is om contact op te nemen met SportCity. Wij zien ook dat het contact met SportCity lastig is. Zo dien je een vraag te stellen via je eigen SportCity in de buurt, zie hier voor alle locaties. Op de pagina van de locatie waar jij sport vind je dan ook de contact gegevens van SportCity. Zo kun je direct contact leggen met jouw SportCity vestiging. Dat kan via e-mail en telefoon. Daarnaast kun je een compensatie aanvragen bij SportCity voor de periode die je niet hebt kunnen sport. Compensatie aanvragen kun je doen via deze link – https://www.sportcity.nl/samen-sterk. We hopen je zo wat meer informatie te hebben gegeven om contact te kunnen leggen met SportCity. Wij horen graag of dit gelukt is!

Plaats een reactie